torsdag.



hej.
idag har jag jobbat. jag och micke hade fullt sjå med att försöka lista ut vilka de mystiska rösterna är i mix megapols nya tävling. jag ringde in x antal ggr. undra vad min teleräkning ligger på denna månad? jag kom självklart inte fram. hade jag gjort det, hade jag förbrukat min tur och skulle därmed inte vinna med mitt svar, sa micke. pessimist eller realist? bättre lycka imorgon kanske.

efter jobbet halv sju blev det gymmet. det var kul! hien hade lagat skitagod mat när jag kom hem. jag har det för bra helt enkelt. imorgon är de IKEAs utförsäljning som står på schemat. skulle tydligen vara 50% på allt. kaos kanske är rätt ord?

jag borde verkligen lägga upp alla thailandsbilden nu. när tar man sig tid till sånt egentligen? det är för lite tid på ett dygn helt enkelt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0