andra hand.

när någron frågar vad jag gör på fritiden brukar jag svara att jag inte gör så mycket. jag tränar inte på gym, jag spelar inte i något lag, jag sjunger inte eller dansar balett, jag har ingen hund jag är ute och går med och jag brukar inte baka bullar eller andra sorters kakor när jag är ledig från jobbet. jag kanske borde börja svara att jag brukar gå runt i olika second hand butiken och kolla, för det är ungefär vad jag gör. jag köper inte alltid något, det är inte så ofta men när jag hittar något är det för det mesta billigt och hur bra är det inte det egentligen?
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det var mycket fint du köpt. Om du har långsamt nån gång kan du få låna hem Molle ett par dagar. Kram

2012-10-04 @ 06:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0